NIEUWSBERICHTEN
21.10.2020: Fiscale aftrekbaarheid IPT premie in 2020
Ondertussen is er een Circulaire (2020/C/153 over de berekening van de 80 %-grens van 14/12/2020) verschenen die voor een specifieke situatie een versoepeling biedt voor het jaar 2020.
De versoepeling geldt enkel voor bedrijfsleiders die in 2020 een overbruggingsrecht konden genieten en gedurende die maanden hun bezoldiging hebben stopgezet.
27.10.2020: Fiscale aftrekbaarheid VAPZ premie 2020
De overheid heeft een eenmalige administratieve tolerantie ingevoerd voor wie in 2020 zijn VAPZ premie stort en een uitstel van de sociale bijdragen heeft gevraagd naar 2021. Deze premie VAPZ is aftrekbaar als beroepskost in 2020.
Opgelet: De uitgestelde sociale bijdragen van 2020 dienen wel betaald te worden in 2021, samen met de verschuldigde bijdragen 2021 teneinde in 2021 de VAPZ premie te kunnen aftrekken als beroepskost.
Bron: circulaire 2020/C/126
03.08.2020: Update maatregelen coronavirus
U bent welkom op afspraak
Draag uw mondmasker en ontsmet uw handen
Wij hebben een flexiglas en ontsmettingsgel voor u voorzien.
Bij ziekte of milde symptomen, gelieve uw afspraak telefonisch of per e-mail te annuleren.
Dank voor uw medewerking
26.06.2020: Einde groene kaart in zicht
Vanaf 1 juli 2020 zal u niet langer een groene kaart ontvangen. Het verzekeringsbewijs zal worden uitgegeven op wit papier met zwarte letters.
Alle groene kaarten die zijn uitgegeven voor 1 juli 2020 blijven geldig tot hun vervaldatum.
30.04.2020: Maatregelen coronavirus - steeds welkom op afspraak - u vindt hieronder ons afsprakenkader en engagement
Ons engagement naar u toe
17.04.2020: Dringende herstelwerken nodig aan uw woning ? U wenst uw woning of bedrijf te laten desinfecteren ?
Een klusjesman vinden in coronatijden is niet eenvoudig. Heeft u schade en wenst u dat wij u helpen bij uw zoektocht naar een geschikte vakman? Laat het ons weten. Via het herstelnetwerk van Baloise Insurance kunnen wij voor u een beroep doen op Keypoint die de geschikte vakman voor u zoekt. De kosten voor de zoektocht zijn gratis, de herstelkosten draagt u, de klant zelf. (tenzij het schade is die verzekerd is binnen de brandpolis).
Keypoint biedt sinds kort ook een desinfectieservice aan. Wenst u uw woning of bedrijf te laten desinfecteren, dan kan u bij hen terecht. De kosten hiervan draagt u, de klant zelf.
16.04.2020: Maatregelen coronavirus
De maatregelen werden door de Nationale Veiligheidsraad nog verlengd tot en met 4 mei. Wij blijven ook op afstand voor u werken. U kan ons dus blijvend bereiken via e-mail en telefonisch.
30.03.2020: Maatregelen coronavirus
In navolging van de uitbreiding van maatregelen zal ook ons kantoor gesloten blijven voor publiek tot en met 19 april. Wij blijven verder werken voor u en blijven bereikbaar via e-mail en telefonisch.
Wees waakzaam voor malafide websites en e-mails. Ook nu zijn hackers actief. Voor vragen ivm corona kan u informatie terug vinden op de officiële website: www.info-coronavirus.be
Draag zorg van jezelf en je gezin en hopelijk zien we elkaar gauw terug !
27.03.2020: Steunmaatregelen verzekeringssector
In deze moeilijke tijden zijn we er ook voor u om u te begeleiden met uw vragen en onzekerheden betreffende uw verzekeringen.
Assuralia publiceerde een persbericht waarin u verduidelijking vindt. Lees het volledige bericht hier. Maar aarzel vooral niet om ons tijdig te contacteren wanneer u financiële problemen ondervindt.
18.03.2020: Maatregelen coronavirus
De overheid heeft beslist om tot strengere maatregelen over te gaan teneinde verdere besmettingen af te remmen. Ook bij NBT Assur staat de gezondheid centraal. Vandaar dat wij vanaf heden enkel nog bereikbaar zijn via e-mail en telefonisch. Onze kantoor is gesloten tot en met 5 april 2020. Wij zullen ook geen klanten thuis bezoeken. Graag helpen wij u verder, aarzel dus zeker niet van ons te bellen of te e-mailen.
Volg de richtlijnen van de overheid op en draag zorg van jezelf en je gezin.
09.01.2020: Bpost - nieuwe mogelijkheid schrappen nummerplaat
Vanaf 6 januari 2020 is het mogelijk om naast de gebruikelijke postpunten en postkantoren, een te schrappen nummerplaat te deponeren in een inzamelbus. Meer info vind je via deze link.
CONTACT
Peter NOTEBAERT
Bieststraat 5
8573 Tiegem
GSM: 0489 76 11 33
E-mail: advies@verzekeringennotebaert.be
OPENINGSUREN
Alle dagen in de voormiddag:
Maandag tot vrijdag:
8u30 - 11u00
In de namiddag op:
Dinsdag: 14u00 - 16u00 Donderdag:14u00 - 17u00
Alle momenten mogelijk op afspraak
NTB Assur VOF
Ondernemingsnummer: 0737.889.292
Bankrekening: BE57 3631 9507 6235
RPR GENT Afdeling Kortrijk 0737.889.292